ייצוג חייבים בהוצאה לפועל

ייצוג חייבים אל מול לשכות ההוצאה לפועל הינו שירות משפטי הניתן על ידי עורכי דין המתמחים ובקיאים בדיני הוצאה לפועל ובליווי הליכים משפטיים המתנהלים אל מול לשכות ההוצאה לפועל. מטרות הייצוג הן ללוות את החייב לאורך כל שלבי ההתנהלות המשפטית בעניינו אל מול לשכות ההוצאה לפועל והנושים הפועלים כנגדו.

בין יתר הפעולות היזומות על ידי המייצג כלפי לקוחותיו תוכלו למצוא: הגשת התנגדויות לביצוע שטר חוב, הגשת בקשות שונות למטרות ביטול ו/או עיכוב הליכים מבצעיים, הגשת בקשות לביטול עיקולים והגבלות שונות המוטלות כנגד החייב, ניהול משאים ומתנים אל מול הנשים (זוכים בתיקי הוצל"פ) למטרות קידום הסכמי פשרה והסדרי תשלום, ייצוג חייבים בהליכי חקירת יכולת כנגדם ועוד.

בנוסף לכל אלו, קבלת סיוע משפטי מעורך דין המתמחה בדיני הוצאה לפועל, נועדה לבחון את החלופות המשפטיות האופטימאליות ביותר העומדות לרשות החייב, לרבות, בחינת אפשרות לפשיטת רגל, בחינת אפשרות לאיחוד תיקים במסגרת הכרזתו של החייב כחייב מוגבל באמצעים וכדומה.

כיצד לבחור עורך דין מייצג?

חייבים המוצאים את עצמם מתמודדים עם הליכי הוצאה לפועל, רשאים לשכור את שירותיהם של עורכי דין המתמחים בדיני הוצאה לפועל. בין יתר הפרמטרים המקצועיים אותם מומלץ לבחון במסגרת בחירת עורך דין מייצג תוכלו למצוא: וותק מקצועי, רקע וניסיון מקצועי בכל הנוגע לתחום ההתמחות (דיני הוצאה לפועל), הצלחות משפטיות הרשומות על שמו של המייצג בתיקי הוצל"פ הזהים לשלכם, זמינותו של עורך הדין לטיפול מהיר ויעיל בעניינכם, שירות ויחס אישי, וכמובן, הכימיה הנוצרת ביניכם לבין המייצג במהלך פגישת הייעוץ המקדימה.

זכרו: בחירה נאותה בעורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בדיני הוצאה לפועל, תאפשר גם לכם לקבל את שירותי הייעוץ והייצוג המיטביים ביותר לעניינכם, וכל זאת תוך הגנה מלאה על הזכויות הבסיסיות העומדות לרשותכם לאורך כל שלבי ההתנהלות אל מול לשכות ההוצאה לפועל.

ככל שתקדימו את פנייתכם היזומה לשכירת שירותיו המשפטיים של עורך דין המתמחה בדיני הוצאה לפועל, כך תוכלו לקדם את עניינכם מבלי להיקלע לתסבוכות משפטיות הנלוות להליכי הוצאה לפועל, לרבות, נקיטת אמצעים מבצעיים כנגדכם.